Pagina's

zondag 28 januari 2018

Weer naar school

Hoi Allemaal,

Degene die mij op facebook volgen hebben het al eerder gelezen, maar ik zal het jullie ook vertellen. 

Na 20 jaar werken bij de KVK ga ik mij laten omscholen tot verzorgende IG. Ik ga dus weer terug naar school en ga dan werken/leren tegelijk. Spannend weer hoor, maar ik vind het een mooie uitdaging en heb er reuze veel zin in. Ik zal helaas wel heel weinig tijd overhouden om te knutselen en blogs te bezoeken, want ik ga van 2 dagen werken in de week, naar 1 dag school en 3 dagen werken, daarnaast moet ik dan nog huiswerk maken en het huishouden zien te runnen.......maar ik weet waar ik het voor doe en mijn hobbyspullen lopen niet weg haha.

Omdat wij veel met een laptop gaan werken op school, heb ik de mijne maar even voorzien van een leuke tekst en wat leuke hoekjes, zodat ik de mijne snel herken in de klas ;-)


groetjes Linda

4 opmerkingen:

Aartje zei

Hallo Linda, wat leuk om te lezen dat je met zo veel enthousiasme aan je nieuwe loopbaan begint. En met zo'n mooie laptop moet het met het leren wel goedkomen.
Groeten, Aartje

Scraptastisch zei

Ik weet waar je aan begint en wens je heel veel succes Linda en hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven! Het is ontzettend dankbaar werk en met fijne collega's en goede werksfeer krijg je er geen spijt van...Go for it!!! Ik zou ook wel zo'n mooi laptop versiersel willen whaha
Groetjes van Gerie

KarinsArtScrap zei

mooiiiiiiiiii Linda
Gr Karin

Marjan zei

Veel susces gewenst! Stoer om dat te doen, het is toch allemaal niet even zomaar gedaan. Je laptop ziet er echt super uit!!